All those fine memories... you blew them away with the wind. Now you left me here. Good bye.

Ledsen ledsen jävla skit fan fan fan fan fan fan jag orkar inte det här ledsen ledsen ledsen va fan ska jag göra utan dig??? Säg mig vad jag ska göra utan dig?? Du har tagit mitt hjärta. Och jag har ditt. Lämna mig inte! :(
Jag har panik.
Vad ska jag ta mig till.
Ensam.
Utan dig.
Min älskling.
Min trygghet.
Mitt allt.
Jag ångrar att jag sa att jag inte orkar vänta en enda dag till,
jag kan vänta så länge du vill att jag ska vänta!
Bara du kommer tillbaka och säger att du älskar mig.
En gång till.
Vad ska jag göra utan dig?
Säg mig!





Jag älskar dig..      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0