Ännu mer nostalgi. För att jag är så knäpp för 2 år sedan.

April 2008:
Dagens bästa:
Solen! gud va härligt att solen skiner & värmen har nått till vår vackra stad! =)
Dagens sämsta: svenska B-lektionen. elak lärare som hatar några av mina älskade kompisar. Död åt den! och desutom, vad gjorde vi på lektionen? INGET? Hata svenska!!
Dagens måste-ha-begär: en galet god glass på McDonalds & en jävla god chokladmilkshake!
Dagens Kläder: gul & största tshirten från Monki, med den söta Monki-figuren på. svarta tights =)
Dagens mat: frukost: 2 mackor, vindruvor & te. lunch: skummaste changhai-grytan med bulgur. middag: 3 små äckliga falukorvbitar & makaroner & tomat.
Dagens glad: sitta ute i solen & plugga =)
Dagens citat:
"Mjölk-skak!"
"Vi är bäst på vitsar som alltid tolkas fel! Du börjar & jag avslutar liksom."
"Bulleri bulleri cock (skulle stå bock). hur många horn står det opp?"
"Tax!"     "Tax? Finns det inte nån hund som heter Tax?"
"Kaffen rör på sig!."   "Kaffenalle?"



Oktober 2010:
Dagens bästa: Träningen! Sprang 2.5 km på rullbandet, och körde lite styrka efter det.
Dagens sämsta: Försökte ladda ner o öppna mitt CV som min jobbcoach har gjort om och skickat,men det enda jag såg var massa konstiga tecken och siffror. BUHU!!
Dagens måste-ha begär: Foundation, och PLUS i kanten för att jag fick en brand new neseccär på köpet med kajal, secound skin foundation, blodrött nagellack och ett vibrant curve läppglans! Tack så mycket max Factor :)
Dagens mat: frukost: 2 mackor med ost o salami, en skål vanlijyoghurt med müsli, lunch: 2 knäckemackor i kiosken på badhuset och en flaska vatten. Middag: kycklinggrillspett med ris & bearnaisesås! Efterrätt massa godis.
Dagens kläder: Tightsoch en stickad tröja för att jag fryser.
Dagens glada: Min nya neseccär! med massa smink! <3
Dagens citat: Natalie: "Jag blir så trött på er 2 (Robin & mig)!" (vi har svårt att förstå varandra,och när Robin kör kan han inte koncentrera sig när någon pratar. Först hörde jag inte vad han sa,sen hörde inte han vad JAG sa. Natalie blev frustrerad. haha:)

Jag lovar att försöka ta efter det jag skrivit om förr, det är riktigt underhållande  :)
Tack o hej nu ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0