Guess what, I'm not a robot

Jag såg lite på bartenderskolan idag, och såg min nya idol- Vanita. Henne såg jag även i Lyxfällan,
där både hon och jag fick ett straff och en massa skäll. Jag, liksom hon, är shopaholics och det programmet tog hårt på mig. :(
Anyways, det finns verkligen folk av alla slag i Bartenderskolan, men den jag känner igen mig mest i är just Vanita. Hon är helskön och härlig tjej, lite blond kanske med IQ badboll, som jag för det mesta, men det är bara roligt. :) Jag försöker vara smart i alla fall, och försöker alltid ha rätt. Även fast i 9 fall av 10 har jag alltid fel med saker.
Det märks att hon inte spelar "dum" och blåst, hon är verkligen sådan som person. Det är charmen. Jag känner verkligen igen mig i henne och det är underhållande och se!
Här är hon, min nya idol.
Vanita i Lyxfällan. Aj aj aj.. :(
Vanita i Bartenderskolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0