"say mama!" "ma.." "Nonononono say MAMA!"

Julstämning!
Julen är nog den mysigaste perioden på hela året. Absolut mysigast,speciellt om det är snö ute omkring den tiden.
Jag älskar att gå på stan och köpa julklappar och se på alla julbelysningar och vackra dekorationer, och all julmusik var man än går :)
Fick den känslan helt plötsligt idag, när jag vaknade och kunde inte somna om. Halv 7. Det är sjukt, varje dag.
Satte på datorn och såg att min bror laddat ner lite julfilmer. Var så tvungen att se lite :) Polarexpressen och kalle ankas jul :) hihi!
Åh så kollade jag ut genom fönstret när det börjat ljusna ute, och kände hur värmen spred sig i hela kroppen och jag kände julen är nära. En månad <3
ÄR det inte underbart??

Kommentarer
Postat av: Georgkajsa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-09-01 @ 13:20:23
URL: http://georgkajsa.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0