Dancing with myself, oh oh!

God morgon!
Vaknade med ett ryck strax efter 9, vet inte varför men helt plötsligt var jag klarvaken och pigg. Så jag gjorde lite yoghurt och var, choklad till frukost och avnjöt den framför en gammal film, och inte vilken film som helst utan Mean Girls med Lindsay Lohan och Amanda Seyfried i rollerna. Riktigt nostalgist film som jag har sett hur många gånger som helst, påminner lite hur jag och mina kompisar var i högstadiet, fast vi har nog extremt mer diskreta med att va elaka mot folk och skapade inte lika dåliga rykten om alla på skolan, vi hade mest roligt.

Ikväll ska jag & bästa Lisa gå på bio och se The Tourist och äta massa popcorn! Det ska bli riktigt roligt, och spännande att äntligen få se filmen som man sett trailer och reklam för så länge nu. Fram tills dess, vet jag inte vad jag ska hitta på för stan är stängd idag och det snöar så jag kan inte gå ut och springa precis. Hmm... ush jag hatar att vara rastlös! Ska kolla runt lite och se vad man kan hitta på. C ya!


Kommentarer
Postat av: maria

Haha ja jag minns att vi typ AVGUDADE Mean Girls i nian! "but if you're from africa, why are you white?", "love ta biatch" ;)

2011-01-11 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0