Lost and insecure, you found me



Från i fredags, kvällen vi kallar " a little bit of Mary all night long" haha :) ibland får man va rolig så ingen annan förstår va man menar :) ingen kanske heller förstår att Mary inte var född 1990, sommaren i city som inte jag heller kommer ihåg. men jag var ju bara bebis så får väl skylla på det :P
dagens dummaste: folk som är blinda på badhuset och inte vet hur man simmar åt rätt håll, som inte har nåt IQ alls och jag svär att de kanske inte ens kan läsa. USH! Irriterad blev jag. Ingen lugn stund på badhuset med andra ord. Så imorgon ska jag antingen dra till gymet riktigt tidigt, eller runt 2 för då är det oftast ingen där. Annars får det bli att springa utomhus om det är fint väder :) Bra bra!
puss hej

Kommentarer
Postat av: Marie

A little bit of Mary all night long - vår partylista <3 hihi

2011-01-24 @ 22:45:07
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0