Match kväll!


Det var typ 1000 år sedan jag såg en basketmatch senast, och då spelade jag själv basket och fick gå gratis på alla matcher :) efter att jag hade slutat spela basket, för exakt 4 år sedan, slutade jag även gå på matcherna.. sorgligt är det, men jag hade inte tid för det då skolan tog för mycket tid och jag hade alltid extrajobb på sidan av gymnasiet. Men ikväll är det megapremiär för jag har inte sett de nyaste spelarna, bara läst om det i NT, och så har jag inte heller varit i den nya arenan dör alla matcher numera spelas. Det ska bli riktigt häftigt!
Sist jag såg en match var denna lirare min absoluta favorit..


Men nu har han slutat för många år sedan tror jag, och tiderna har blivit bättre
Bland annat har det sett ut så här...



och såhär...



Så banne mig om det inte blir drag ikväll. jag är så excccciiiiiteddddd!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0